top of page

SC Kablutronik SRL a fost înființată în luna decembrie 2006. Astăzi, își desfășoară activitățile în Ulmi, Dâmbovița, pe 65.000 m2 zonă deschisă și 10.500 m2 zonă închisă. Lucrăm cu Arctic – Beko care este un client intern cu sediul în Găești pentru fabrica de frigidere și în Ulmi pentru fabrica de mașini de spălat. Clienții noștri internaționali sunt Defy – Africa de Sud și Beko & Arcelik Turkey.

            În ianuarie 2012, ne-am mutat într-o fabrică nouă unde am investit în mașini de injecție plastic și echipamente noi. În același an, ne-am mărit capacitatea de cablaje și am adăugat în producția noastră noile mașini complet automate Komax Gamma. Asigurăm 100% cablajele grupurilor Arctic din 2012. De asemenea am adăugat cinci mașini de injecție noi în producția noastră, încă cinci mașini Komax Gamma și mașina complet automată de tăiere și sertizare cablu Curti și echipamente.

            În noiembrie 2016, am investit într-un teren nou care era foarte aproape de actuala noastră fabrică de la Ulmi. Prima construcție și toată infrastructura s-au finalizat în februarie 2018 iar a doua construcție și toată infrastructura s-au finalizat în iulie 2022.

            Cu aceste noi investiții, am achiziționat noi mașini de injecție, precum 450T, 700T și o mașină complet automată de tăiere și sertizare cablu Gamma 263S. Astfel, ne mărim capacitatea pentru noii clienți. Pe lângă aceste investiții, am început să producem ansamblu capac față pentru mașinile de spălat cu linie automatizată. (robot line)

            Scopul SC Kablutronik SRL este de a obține soluții rentabile, rapide și permanente în perspectiva disciplinei industriale și filozofiei „calitatea în primul rând”.  

Despre noi

hedef.jpg

Viziunea Noastra

   Tinta noastra este “ 0 “greseli si eficienta  excelenta in procesele noastre, in scopul de a fi prima alegere din sector.

Misiunea Noastra

  •  Este de a deveni un grup care investeste , cu scopul de a depăși standardele de calitate ale produselor și serviciilor in viitor.

  • Responsabilitatea socială corporativă,  pentru a fi un exemplu de model și conștientizarea problemelor de mediu cu construirea credibilitatii și demnitatii . 

  •  Cresterea continua a cotei de piata printr-o crestere stabila, eficenta si sustinuta.

bottom of page